Monday, May 10, 2010

gangguan





rajin pulak ya..tetiba jer idea ni datang mencurah curah...
tak per lah layan ajer lah..kan ke ambo nih suka bebenar menulisnya...
dah lama berminat ingin menjadi penulis..

kali ini bersabit dengan "gangguan".....


Mempunyai daya fokus yang kuat. Apabila menetapkan matlamat, saya memberi fokus yang amat hebat kepada matlamat tersebut. Perkara-perkara lain yang tidak membawa kepada pencapaian matlamat itu akan menjadi sebagai “gangguan”…(irfan khairi)


fokus ....jika anda inginkan kejayaan...
aku memang selalu pergi menjelajah ke "rumah rumah" yang begitu tinggi motivasi dan daya kreativitnya.

 aku ada gangguan...







- gangguan , memory card rosak..klik sana,klik sini...bila nak upload gambar..hilang..
mmm rupanya memory card rosak...dah snap gambar tudung..nampaknya kena ada kekuatan untuk snap gambar lagi dan lagi


- gangguan : paler patung untuk ambik gambar tudung hilang...nak jadi model ,risau pula,takot tak menepati citarasa, lagipun aku ingin mencari redha Allah...baiklah patung tu yang jadi model...




- gangguan : hati ini memberontak nak balik kampung...sedih bercampur baur


-gangguan : berita sensasi  sejak 1/2 minggu ni....hanya Allah saja yang tahu.
kenapa aku dijadikan sasaran....kenapa? susah ku siapa yang tahu..
donia yang penuh dengan pura pura...



--------------------------------------
p/s jangan biarkan anda diselubungi misteri....
siapalah aku untuk mengadili orang..
Allah yang maha mengetahui segalanya.

0 comments:

Post a Comment