Selamat Datang Ke Zawiah Diary :)

Salam Ukhuwwah Mahabbah Fillah...

Mutiara Bahasa

Tingkap papan kayu bersegi, Sampan sakat di Pulau Angsa, Indah tampan kerana budi, Tinggi darjat kerana bahasa.

Best Quotes

If success doesn't come to you, you go to it... ~ Marva Collins

Change Faster !

When you do decide to make a change in your life, do it Quickly. Be Excited and you'll change Faster!

Ketenangan Dan Kebahagiaan

“Dialah Yang menurunkan sakinah ke dalam hati nurani orang-orang yang beriman (semasa mereka marah terhadap angkara musuh) supaya bertambah iman beserta iman mereka yang sedia ada; dan Allah mempunyai tentera langit dan bumi (untuk menolong mereka); dan Allah adalah Maha Mengetahui, lagi Maha Bijaksana”. (Surah al-Fath, 4).

Showing posts with label artis. Show all posts
Showing posts with label artis. Show all posts

Wednesday, July 7, 2010

peserta gadis melayu



peserta gadis melayu terbilang..?!
gemilang, terbilang....1 malaysia lagi...

ehhhhh...gossip lagi....
bergosip cara berhemah..
jadikan sebagai panduan dan teladan...



gadis melayu..semata mata gimmick.....
luaran tak sama dengan dalaman...
adakah betul..mereka menepati citarasa gadis melayu...

gambar gadis melayu melampau yang dihidangkan diatas ni adalah
peserta gadis melayu Sharifah Jasmine Soraya (shah alam )




perangai cam setan....orang cam ni ke yang dipanggil gadis melayu..?


gambar dan artikel ni dikongsi dari beautifulnara.com dan mytalento.com
boleh tengok gambar dan baca artikel kat sana...
saya tak pandai nak buat ulasan..
tapi yang pasti...bg saya jauhi lah perbuatan ini semua..
kembali lah kepada Al Quran dan Islam.

banyak sangat rancangan realiti
jadi yang memasuki nya tak termasuk dalam kualiti
hanya mengejar duniawi.

sesuai untuk tontonan 18SX shj
bawah umur dilarang
DILARANG MENIRU AKSI DAN GAYA MEREKA

artis oo artis sendat

(gambar dr gua.com)


kat blog ambo nih jarang sangat bercerita tentang artis...
ehhh....rasa meluat ambo dengan artis artis ni.......mengaku baik...
tapi cam hampeh jer...

ni sekoq lagi.......
walaweii.....pi daaaa........
pelbagai citer berkenaan "gadis" ni....
nama pun dah ditukar........pasha sendat lah.........kelakar pun ada
pandai deme deme ni taruk nama....

*kalau nak glamer kena ada gossip...kalau tak lambat naik.........



ni kenyataan si sendat nihhh.......
adehhhh sedih nya..........hidup ni bagai angin...sesenang dan sesedap rasa ....


"Saya tak terfikir atau rancang pun nak kahwin. Saya tidak mengharapkan perkahwinan. Sebelum ini, saya sebenarnya merancang untuk berkahwin dengan orang lain tapi takde jodoh. Jadi, saya tak fikir langsung tentang kahwin. Kalau jadi, jadilah."
 


* pesanan penaja
nak pikat makwe ..kena naik helikopter...
kereta dan motor kapcai tak main yerr....




nak baca lebih lanjut pi lah usha kat    gua.com .my