Monday, October 11, 2010

Terima Kasih Allah, allah memberi yang terbaik untuk ku

Sering saya baca , di majalah , di intenet berita keruntuhan rumahtangga.
Terasa di jiwa amat takut dan gementar nya.

Allah telah hantarkan dan berikan saya yang terbaik. Syukur dan sujud kepada Allah.
Allah telah menganugerahkan saya seorang yang terbaik , iaitu suami saya Azlan .
Syukur teramat dengan pemberian ini ya allah.

Sehingga kini , kami sudah bersama sepanjang dua puluhan  tahun, dia amat memahami dengan
perangai ku, amat memberi sokongan kepada ku. Terima kasih bang !

Kini apabila aku sudah tiada mak dan abah untuk berkongsi , dialah yang terbaik , memahami
kesedihan  hati ini. Terima kasih allah.
Saya sangat sangat bersyukur. Alhamdulillah...segala puji bagi Allah. Sesungguhnya perancangan
allah adalah yang terbaik .


"bang .." abang baca tak blog za..?
ermmm....tak lah...nape nya..?
allaaa ..tulis lah, nanti abang rajin, abang bacalah..
bila...??
terhenti disitu...
abang tidak pernah jengah pun...





lagu dan lirik ini ditujukan untuk suami tersayang En Azlan bin Haji Omar.
 
walaupun abang tak jengah, tapi ianya memang khas untuk abang!

0 comments:

Post a Comment