Sunday, May 9, 2010

selamat hari ibu ..mama





"kalu aku buat lagu nihh..maroh ke dok maa padaku.."
aboh pulok....
uhhh........masih terngiang ngiang di kepala ku...seperti mama dan aboh masih ada
disisi ku....
bukan aku tak redha...bukan...jauh sekali menolak takdir Allah untukku...
tapi aku masih rindukan mama dan aboh...

walau mama sudah tiada............tetap aku bisikkan...
"mama.....selamat hari ibu ma..."

untuk sekalian ibu,mama,mok,umi,mami ...panggilan ini adalah satu panggilan keramat...
sbb tak de status yang terbaik untuk menggantikan semua ini.

untuk adik adik ipar ku,biras birasku,kakak iparku...khasnya buat mak mertua ku..
selamat hari ibu, mok...
"semoga allah membuka pintu hati mok ke jalan yang benar...."



-----------------------------------------------------------

p/s aku insan biasa yang selalu...ada marah,suka dan duka..
ampuni lah aku Allah....aku sentiasa mengiingini rahmat Mu Allah..

0 comments:

Post a Comment