Saturday, June 19, 2010

superwoman..?



aku nak jadi superwoman..! wonderwoman....
subhanallah...semua nya nak aku lakukan...
ya allah...ilmu dan rahmat Allah ..banyak nya yang aku nak kejar...
terima kasih Allah...maha besar rahmat MU, maha luas Nya ilmu mu...

aku memang minat crafting, menjahit, memasak khasnya untuk keluargaku..
semenjak ku kenali intenet..ya allah...rasa terbuka nya mindaku..rasa sempitnya pemikiran
ku dulu...banyak nya ilmu yang nak aku kejar...
semua benda aku nak buat dan lakukan.....
aku tamakkah..??
bukan...aku tak tamak..tapi aku amat gembira sekali , Allah berikan aku ilmu Nya
yang Maha luas ini....semakin aku belajar ...semakin aku rasa, ya allah banyak nya
yang aku tak tahu...syukur Allah bukan kan pintu hatiku....syukur allah tunjukkan ku
jalan....

kenapa aku jadi begini ya..?
ya allah ...allah saja yang tahu kepedihan hati ,kesedihan hati, kesusahan hati dan jiwa...
why i want to be a superwoman..?!

syukur ada intenet kat umah nii.....sudah menjadi kemestian bagiku sekarang...
surfing intenet adalah menjadi sebahagian dari rutin hidupku...
nak masak...google buku masak....
nak crafting, menjahit...google...
nak membetulkan mengaji pun aku google...aku memang menghargai pemberian ini..
aku rasa aku dah gunakan ia ke jalan yang betul....

superwoman..??
impossible or reasonable..??


p/s aku serah jiwa dan raga untuk Allah
allah maha mengetahui yang terbaik untuk ku

0 comments:

Post a Comment