Monday, June 22, 2009

SILA BERI PERHATIAN !


TUNAIKAN TANGGUNGJAWAB KITA SEBAGAI RAKAN SE MASYARAKAT



ASSALAMMUALAIKUM. ..

Disini saya ingin memberi amaran dan peringatan buat semuanya di seluruh Malaysia mengenai kegiatan seorang penipu yang mana modus operandinya adalah menawarkan handfon murah(kastam kononnya), kereta murah(kereta anda yang akan dilarikan) dan juga perempuan2 semua berhati2 dengan lelaki ini, jangan sampai kena jual, Awas bila berhadapan dengannya kerana dipercayai mengamal ilmu hitam dgn cincin taring harimau.

Telah banyak laporan polis dibuat terhadap lelaki ini, di KL- kes tipu duit hp. JB - kes tipu duit kereta. Melaka - kes larikan perempuan.. Kedah - kes curi kereta. Dan banyak lagi kes. Merupakan bekas banduan. Berasal dari Kedah. Nama SURADI ISKANDAR BIN FISOL @ DK @ ADI (lihat gambar). Rujuk laporan polis no.repot PANTAI/000996/ 09

Sukar dijejak kerana sering berpindah2 ke bandar2 lain. Jika terlihat atau terjumpa sila repot polis dengan segera. Kalau boleh, tangkap tapi pastikan jangan bertindak seorang. Minta bantuan. Sekarang ini dipercayai berada di Kuantan Pahang.


Saya juga merayu pada sesiapa yang ada terjumpa atau terlihat gadis dalam gambar ini Acu atau nama sebenarnya NOOR ASHIKIN BINTI NAEMAT salah seorang mangsa DK supaya dapat menghubungi saya seberapa segera AZMIE 017-3174711 @ 06-3177455 .

Terima kasih saya ucapkan atas kerjasama tuan2 dan puan2 dan saudara serta saudari yang saya kasihi semua. Berhati2 lah dan awasi sekeliling kawan2 dan saudara mara semua. Saya tiada pilihan kecuali meminta bantuan disini kerana pihak polis masih lagi menyiasat.

Jika ada maklumat terkini sila hubungi Sarjan Zaki di nombor 013-624 7811 atau Balai Polis yang berhampiran.



dipetik dari : myadha.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment