Wednesday, April 8, 2009

sehari bersama kawanku

Hari ni aku didatangi rakan internet ku.......a.k.a. anim46
suker sesangat.....sekarang aku dah dapat ramai kawan.......
dari alam maya ,kami bertemu muka dan seterusnya kami
jadi kamceng....ihhhiiii........

tempat aku mengambil member2 tenet ku adalah di LRT Sentul Timur.
Disitulah tempat dating.....sebab nak bagi instruction untuk terus ke
kawasan rumah ku, aku ni kurang ariff........bab jadi instructor nii...ROTFL

Kekkkeek.............dari situ aku pun bawak lah kereta dan member akan
mengikut ku dari belakang dengan kenderaan diarang....so cool.....
makcik makcik bergeder geder....

Hari ni aku tak sempat masak......tapi ada cupcake dan chocolate handmade ku.
Apalagi , berborak sakan lerr.........
isu yang besstt ............isu carik duit ........
iskkkkkkk.................macam2 idea keluar.......nak carik rezeki,nak jadi jutawan..........
kalo didengar dek orang .........uihhhh........pasti deme deme terkojut.........
sebab bizness meletup sakan...........meletup kat mulut jer lah..........
angan angan banyak..............diharap menjadi kenyataan.

Hari ni member ni tulung belikan kain jersey.....wahahaaaa..............aku nak jahit tudung yang
menjadi kegilaan sekarang ni....tudung sarung tuu...Quilting.
ehhheee..................
siap laaa erkk............ipar ipar serta biras semer dah dok menunggu tudung DIY ku ....
kekkkkeee.........
lepas ni semer jadi cun melecun lah yerr........
jangan bila balik kampung kita jadi seragam dah lerr .........
"ihhhhiiii........." rahsia tuuu............

0 comments:

Post a Comment